Sepet

Masajlar

KLİNİĞİMİZ DE UYGULANAN MASAJ ÇEŞİTLERİ

SELÜLİT MASAJI

Selülit masajı,derialtı kan dolaşımını iyileştirerek damarların çapının daraltılması ve kanın bacaklardan düzenli olarak akmasını sağlar.Uzman terapistlerimiz tarafından özel ahşaplar,yağ yakıcı özel yağlar ve manuel olarak yapılan tedavi edici bir masajdır.

MEDİKAL MASAJ

Medikal masaj,kasların yenilenmesine ve gevşemesine yardımcı olur.Kan dolaşımını hızlandırıp böylece vücutta ki oksijen akışını arttırır.Bu uygulama sayesinde çok ağrılı ve gergin kaslar toksinlerinden kurtulur,bu da kasların güçlenmelerine ve iyileşmelerine yardımcı olur.

RELAX MASAJ

Relax masaj, gevşemek,rahatlamak  ve stres atmak için yapılan bir masaj çeşitidir.Rahatlatıcı özel yağlarımız ve uzman terapistlerimiz sayesinde kaslarınızı dikkatlice serbest bırakacak ve sinir sisteminizi sakileştiren bir masajdır.

AROMATERAPİ MASAJI

Aromaterapi masajı bitkilerde bulunan yağlardan faydalanarak hazırlanmış olan masaj yağlarının kullanılması ile yapılan bir masaj yöntemidir.

TAŞ MASAJI

Sıcak taş masajı,uzak doğuda keşfedilen bir masajdır.Kliniğimizde uzak doğulu uzman terapistler tarafından özel taşlarla yapılmaktadır.

REFLEKSOLOJİ MASAJI

Refleksoloji masajı el ve ayaklarda sonlanan sinir uçlarına bası uygulanarak tedavi amaçlı yapılan bir masaj çeşitidir.

YÜZ LİFİNG MASAJI

Yüz lifting masajı kan dolaşımını hızlandırır,cildin parlak,canlı ve genç bir görünüm elde etmesini sağlar.Kliniğimizde bulunan özel yüz ahşapları,özel hazırlanan cildi onaran yağlar ile uzman terapistlerimiz tarafından yapılmaktadır.

HAMİLE MASAJI

Hamile masajı belirlenen risksiz haftalarda bu alanda uzman olan terapistlerimiz tarafından yapılmaktadır.Düzenli olarak uygulandığında eklem ve kas dokusundaki şikayetler en aza indirilir.Anne adayının fiziksel olarak rahatlaması sağlanır.

BUKKAL MASAJI

Bukkal masajı uzmanımız tarafından beş parmak ve işaret parmaklarını kullanarak yanakların içinden yapılan bir masajdır.30 dakika sürmektedir.

TETİK NOKTA MASAJI

Tetik nokta masajı kas kramplarının ve spazm olarak bilinen sinir kasılmalarının sebep olduğu ağrıları hafifletmek ve hatta tamamen yok etmek için uygulanır.

LENF DRENAJ MASAJI

Lenf drenaj masajı özellikle ödemi azaltmak için çok önemli bir masajdır. Lenf sıvısının akışını hızlandırır ve şişkinliği en aza indirerek rahatlık sağlar.